אייקון פייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא דבר מורכב, יחד עם זאת יש לך גישה לקהל יעד עצום אשר ניתן לפלחו בצורה דמוגרפית ולהשיק קמפיין מוצלח ביותר.

אייקון SEO

קידום אתרים בגוגל

היום, אתר שלא מופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש למעשה לא יקבל אף תנועה. לכן ישנה חשיבות גבוהה מאד לקידום אתרים בגוגל בצורה נכונה.

אייקון גוגל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר לקבלת תנועת גולשים ממנוע החיפוש הגדול בעולם.

קידום אתרים

אם אתה מוכר מוצר מסויים אך ורק דרך חנות המכולת, אז זה ישמע הגיוני בעינך שהמוצר יהיה במקום בולט וגלוי, שכל לקוח יוכל לראות את המוצר, שהוא יוצג אפילו בכמה מקומות ברחבי החנות. בתור המשווק או המפית של המוצר יהיה עליך לשכנע את בעל או מנהל חנות שהמוצר שלך הוא ראוי ומועיל לחנות, יימכר בכמויות רבות וכו'. אז במובן מסוים, אתה מעורב ב" אופטימיזציה של מיקום מוצר. "


קידום אתרים למעשה עובד בצורה דומה, רק באינטרנט. קידום אתרים אינו עוסק במוצרים אלא במילות מפתח / ביטויים. הוא מספק את התוצאות שלפי דעתו יהיו המועילות והראויות ביותר לקהל היעד שחיפש את אותו ביטוי. וכך זה נראה במציאות:

1. ישנן עשרות מליוני אתרים עם מיליארדי דפים.
2. 68% מכלל הגולשים לא מדפדפים מעבר לעמוד התוצאות הראשון.
3. 98% לא עוברים מעבר לעמוד 3.

 

איפה אתם רוצים להיות?

 

פרסום בגוגל

פרסום אתרים במנועי חיפוש מתבצע על ידי קמפיין פרסום שנקרא PPC, והכוונה היא תשלום על כל הקלקה על מודעת הפרסום. פרסום בגוגל מתנהל בצורה של מכרז, אך יחד עם זאת ישנם עוד מרכיבים שמשפיעים על מיקום המודעה. ניהול הקמפייןדורש מעקב קפדני, יכולת ניתוח ויכולת להגיב בזמן אמת לשינויים שאותם מבצעים המתחרים. קמפיין שמנוהל באופן לא מקצועי עלול להוביל להפסד כספי, בעוד קמפיין שמנוהל בצורה נבונה יניב תמיד רווחים גבוהים למפרסם.


באמתחתינו שנים רבות של נסיון בניהול קמפיינים פרסום במנועי החיפוש המובילים בעולם, גוגל, יאהו, בינג ועוד.

ללקוחותינו אנו מבטיחים יעילות, מקצועיות ודיווח על תוצאות. צוות המומחים שלנו ילמד את הצרכים והדרישות שלך ואת הסביבה התחרותית שלך, וכך ינהל ויפעל בהתאם לתקציב שלך, וזאת בכדי להפוך את הקמפיין שלכם ליותר רווחי.

 

פרסום בפייסבוק

החוקים ליצירת ערך פרסומי לגולשים ולמפרסמים שינו את פניהם כאשר פייסבוק נכנסה לעולם הפרסום.לעולם הפרסום. פייסבוק מאפשרת להציג מודעות פרסום אשר מפוזרות בתוך הרשת החברתית, ורק חברים בפייסבוק יכולים לצפות במודעות. השינוי אותו חוללה פייסבוק היא שהיא לא מסתפקת בהגדרת המודעה על פי מילות מפתח כמו פרסום בגוגל, אלא מאפשרת להתאים את המודעה על פי סגנון חיים, תחומי עניין ופילוח קהל יעד מדויק. שינוי נוסף אותו חוללה פייסבוק הוא האפשרות להציג תמונה בתוך המודעה עצמה, מה שמאפשר לתפוס את העין של הגולש ביתר קלות.

 

ספרו לנו מיהו קהל היעד שלכם, ואנחנו נדאג שהמודעה שלכם שתכלול גם טקסט וגם תמונה תיחשף במקומות הנכונים בהם נמצא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.