בדוק את עצמך

החלטת שאתה רוצה לעשות קידום לאתר שלך? האם אתה באמת זקוק לשירות חיצוני? איך מקדמים? בוא לגלות את התשובות לשאלות

ניתוחים סטטיסטיים

ניתוח סטטיסטי הוא דבר מהותי והכרחי בכל קמפיין פרסום, וזאת בכדי שאתה המפרסם תלמד, תפנים ותדע כיצד הקמפיין שלך פועל ומה יש לשפר בו.

כיצד מתחילים

רוצה להתחיל לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש? מעוניין להתחיל קמפיין פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק? לחץ כאן בכדי לדעת כיצד מתחילים.

סטטיסטיקה של אתרים באינטרנט

היתרון הגדול ביותר של שיווק באינטרנט הוא היכולת למקד ולפלח כמעט בכל אופן אפשרי וגם יכולת לבצע מעקב ממוקד על כל המתרחש בכל רגע נתון.

באמצעות ניתוח אפקטיבי של הנתונים המצטברים לגבי התנהגות המבקרים, ניתן למשווק באינטרנט היכולת להעריך באופן מודייק וממוקד על פועלם של המבקרים באתרו, לבצע השוואה בין קהל היעד של הקמפיין לקהל המבקרים בפועל, וכתוצאה מן מהסקנות, לבצע אופטימיציה לקמפיין ולשפר אותו.

דוחות סטטיסטיים הינם דוחות אשר מנתחים את תנועת המבקרים באתר לפי פרמטרים שונים. ישנן שני צערכות סטטיסטיות: האחת מובססת שרת והשניה מבוססת WEB. מערכות אשר מבוססות שרת (סרבר), נמצאות על השרת בו מאוחסן האתר שלכם, ומפענחות את הנתונים המצטברים על קובץ ה-LOG.

צילום מסך של נתונים ממערכת מבוססת שרת:

נתוני גלישה ממערכת מבוססת שרת

במערכות המבוססות WEB נשתל קוד ב-HTML של האתר. כך המערכת מסוגלת לאגור, להפיק ולנתח את המידע וזאת באמצעות דיווח של הקוד שהוטמן ב-HTML שבדפי האתר.

צילום מסך של נתונים ממערכת מבוססת WEB:

נתוני גלישה ממערכת מבוססת WEB

קיים מגוון רחב של מערכות סטטיסטקיה בטווחי מחיר שונים – ישנן מערכות חימניות דוגמת Google Analytics, ושינן מערכות שעלותן יכולה להגיע עד לעשרות אלפי דולרים בחודש.

מהם הדברים החשובים ביותר אשר ניתן ללמוד ולנתח ממערכת סטטיסטיקה:

מידע סטטיסטי

מחקר מעמיק, ממוקד ומהימן של תנועת הגולשים ניתן לערוך בכל אתר.

אך השימוש בתוכנות מעקב סטטיסטיות עדכניות ניתן לעמוד על היתרונות והחסרונות של כל אתר. באמצעות הפרמטרים הללו ניתן לקבוע עד כמה אפקטיבי הקמפיין ביחס לאתר, ואם אינו אפקטיבי – מה ניתן לשנות בו בכדי להגיע לכך.

פרמטרים חשובים למדידה

קיימים משתנים סטטיסטיים רבים כאשר אנו מנתחים את הדו"חות, אלו המשתנים המהותיים ביותר בעבור רוב בעלי אתרי האינטרנט:

• מהם העמודים הנצפים ביותר, ובאילו עמודים מומלץ להשקיע זמן ומאמץ.
• מהם העמודים הננטשים ביותר, אילו עמודים מועדדים עזיבה ומה צריך לשפר בהם.
• מהו המסלול אותו עובר הגולש בתוך האתר, בין אילו עמודים הוא עובר.
• עד כמה חשובים מנועי החיפוש, מי מהם מייצר את התנועה הרבה ביותר.
• אילו אתרים אחרים מפנים לאתר.
• מהן מילות המפתח שהביאו לתנועת הגולשים, מה מקליד המחפש בכדי להגיע לאתר שלך.
• מיקום גיאוגרפי של הבקרים באתר עד לרמת דיוק של מדינה, עיר ומחוז.
• משך זמן השהייה במוד מסויים ובאתר, כמה דקות מבלה כל גולש אשר מבקר באתר שלך. מהי נאמנות הגולשים,
  מהי כמות הגולשים שעוזבת ולא חוזרת יותר, כמה מהמקרים הם מבקרים חוזרים.
• יחס ההמרה, מהו אחוז הגולשים שביצעו פעולה מסוימת כמו: רכישה, רישום כחבר ועוד.

קליק-פרו תפיק עבורך דו"ח סטטי לפי הדרישות והצרכים שלך וזאת לאחר שביצענו ניתוח סטטיסטי מקיף. הדו"ח יכיל את כל הפרטמטרים החשובים בעבור קידום האתר שלך, בדגש על הנקודות והנושאים שיש להמקד עליהם לכל אורך תקופת הקידום. כך תוכך למדוד את ההצלחה שלך, ולהעריך עד כמה התשפרו כמות ואיכות הגולשים המבקרים באתרך.